Friday, April 2, 2010

BINGKAI KEHIDUPAN

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh…….dan salam ukhwah fillah buat jiwa-jiwa yang sentiasa membersihkan hatinya dan ruh yang sentiasa hidup untuk perjuangan Islam.
Putaran masa begitu pantas meninggalkan kita, tahniah dan syabas buat semua sahabat yang telah menuju mardhatillah dan mencorak bingkai kehidupan dengan nuansa islam dan jihad di jalan Allah.Tiada kata yang paling indah melainkan Alhamdulillah….dan Allahu Akbar.
Buat sahabat-sahabat walau di mana berada , diriku sentiasa mendoakan kebahagiaan dunia dan akhirat .Hanya doa kukirimkan.Memori lalu akan menjadi kenangan yang tak pernah luput di sanubari.Semoga kita dipertemukan Allah di syurganya.
Jalan dakwah ini masih jauh dan panjang ,sama-samalah kita siapkan diri dengan azam untuk mengubah kebatilan ke arah kebenaran di bawah sinar iman. Semoga semakin matang dan dewasa diri kita, akan lebih menjadikan wawasan hidup kita semakin utuh dan thabat.
Moga kita terus bangkit menjadi tombak-tombak yang sentiasa melancarkan peluru yang dapat menyumbangkan ke arah kegemilangan Islam seterusnya meninggikan Kalimah Allah.
Akhirnya , bangunkanlah diri kita menuju redha Ilahi, walaupun sukar itulah jalan bahagia, semoga sahabat-sahabatku tabah, sabar dan sentiasa diberi pertolongan dari Allah.wallahualam.

No comments: